Reklamace a stížnosti
Vaši stížnost či reklamaci nám prosím vždy zasílejte písemně, a to:
-
prostřednictvím elektronické pošty na e-mail: reklamace@tando.cz, nebo
-
klasickou poštou na adresu:
Tando Financial a.s.,
Korunní 2569/108
101 00 Praha 10
Stížnost by měla obsahovat vaše identifikační údaje (jméno a příjmení, adresa, kontaktní údaje – telefon, e-mail, rodné číslo či datum narození, číslo smlouvy, případně další údaje, které souvisí s podávanou stížností či reklamací).
Zákonná lhůta pro vyřízení vaší reklamace či stížnosti je 30 dnů. Pro urychlení vyřízení prosím vždy uvádějte detailní popis situace či úkonu, které jsou předmětem vaší reklamaci či stížnosti.
Celé znění Reklamačního řádu naleznete zde.
Ombudsman pro klienty
V případě, že jste s námi již stížnost či reklamaci řešili a nejste spokojeni s výsledkem, nabízíme možnost odvolat se k našemu Ombudsmanovi pro klienty, který váš podnět znovu a nezávisle prověří.
Ombudsmana pro klienty lze oslovit výhradě elektronickou poštou na e-mailu: ombudsman@tando.cz
Ombudsman pro klienty se zabývá primárně podněty, které již v minulosti byly řešeny jako stížnosti či reklamace a stěžovatel s předchozím řešením nesouhlasí.